"Dag van de arbeid": 1 Mei

29 april 2015

"Dag van de arbeid": 1 Mei

Het wordt steeds zeldzamer: sociale zekerheid; gelijke toegang tot de zorg; een fatsoenlijk loon en baanzekerheid. De armoede neemt hand over hand toe en de voedselbanken groeien steeds groter. De afdelingen Hulst en Tereuzen van de SP en de afdeling van de FNV Zeeuws Vlaanderen hebben de handen ineen geslagen en vieren deze dag in Jongerencentrum de Pit in Terneuzen. Op deze 1 Mei viering gaat het speciaal over de huidige omstandigheden van jongeren en werk, opleiding, wonen, koopkracht, enz. De generatie van de toekomst! Hoe staat het er voor, wat moet er dringend veranderd worden en hoe gaan we dat bereiken?

Kom luisteren en meepraten in De Pit, Korte Kerkstraat 28 in Terneuzen. De zaal is open om 19.30 uur.                 Naast de hapjes en drankjes zullen de soulfunk grooves van de band Smelly Kitchen bovendien zorgen voor een swingend geheel.

Beetje laat maar toch het vermelde waard!

Het FNV-jongeren netwerk, GroenLinks afd. Zeeland, NCPN afd- Terneuzen. zaten ook in de organisatie en deden ook mee.
Verder was de boekenstand verzorgt door matidasboek uit Sas v. Gent

Mvg
Allan Simons